Re: maly tescik dzwieku -Teac kontra LG

Autor: Michal K. (michalkosnik_at_poland.com)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 12:45:55 MET DST

> Wsadzilem te plyty do nagrywarki Teac 10X12X32 i CD ROM LG X 48. Posiadam
> karte muzyki SB LIVE 1024.
> Normalnie wyjscie cyfrowe nagrywarki Teac mam polaczone z wejciem karty
> muzycznej, natomiast LG polaczone kabelkiem po stronie analogowej. Aby dac
> rowne szanse odtwarzalem dzwiek programem BPM Studio, ktory przypomina

<CIACH>

ale co ty tu chcesz porownywac ? to zupelne nieporozumienie ! jak mozesz
porownywac dzwiek podlaczany przez spdif-a do analoga....

przetworniki cyfrowo-analogowe montowane w zwyklych napedach cd,cdr sa
miernej jakosci - byle by gralo , natomiast podlaczajac cd przez spdif-a
(wypuszczajac sygnal cyfrowy bezposrednio z "czytnika" ) omijasz nedzne
przetworniki C/A i dalasza obrobka dzwieku zajmuje sie juz sblive ktory
radzi sobie z tym w miare dobrze , chocaz sam live powoduje straty poprzez
przekodowanie dzwieku na swoj wew. "bitrrate" i dlatego ZAWSZE komputer (no
moze gdy masz zaawansowana studyjna karte) przegra z zewnetrznym sprzetem
wyzszej klasy (o audiofilskich wynalazkach nie wspomne)

Michal