Re: Scandisk-Problem-2HDD

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 22:32:01 MET DST

Mon, 9 Jul 2001 22:03:15 +0200, "Ikar" <ikar_at_priv.onet.pl> napisal:

>Wlasciwie tak, ale nie wiem jaka jest wiedza waldiego, bo przy alt+ctrl+del
>mozna zamknac wiele rezydentow, tych potrzebnych do stabilnej pracy systemu
>rowniez. Sam przyznaje z reka na sercu, ze nie mam pojecia co niektore z
>nich robia (jezeli wiesz to moze krotki opisik - mi tez by sie czasem
>przydalo).
wystarczy te, ktore grzebia hmm, jak by to napisac. Najczesciej
wystarczy to co pisalem w pierwszym poscie, gadugadu, findfast,
mks_mon. Nie wiem co jeszcze mozna miec w autostarcie, u kazdego co
innego no nie?
zrobmy na odwrot napisz co tam masz do kilowania to bedziemy myslec.
pisze tak dlatego, ze nie mam 98 pod reka tylko same NTki.
Jutro wieczorem, albo pojutrze rano bede wiedzial bo ide do pracy :-))

--
pawel