Re: Scandisk-Problem-2HDD

Autor: Ikar (ikar_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 22:03:15 MET DST

Wlasciwie tak, ale nie wiem jaka jest wiedza waldiego, bo przy alt+ctrl+del
mozna zamknac wiele rezydentow, tych potrzebnych do stabilnej pracy systemu
rowniez. Sam przyznaje z reka na sercu, ze nie mam pojecia co niektore z
nich robia (jezeli wiesz to moze krotki opisik - mi tez by sie czasem
przydalo).

Adam