Re: Scandisk-Problem-2HDD

Autor: waldi (waldis_at_enter.net.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 08:42:07 MET DST

Użytkownik pawel <untiled_at_poczta.fm> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:hgpmkto4n470lfps2bptaooijld7ucu1al_at_4ax.com...

> wystarczy te, ktore grzebia hmm, jak by to napisac. Najczesciej
> wystarczy to co pisalem w pierwszym poscie, gadugadu, findfast,
> mks_mon. Nie wiem co jeszcze mozna miec w autostarcie, u kazdego co
> innego no nie?
> zrobmy na odwrot napisz co tam masz do kilowania to bedziemy myslec.
> pisze tak dlatego, ze nie mam 98 pod reka tylko same NTki.
> Jutro wieczorem, albo pojutrze rano bede wiedzial bo ide do pracy :-))
>
> --
> pawel
Witam,
Dobrze Pawle posprawdzam w domu i napisze nt. procesow.
Zastanawiam sie tylko nad jednym, czy za kazdym razem jezeli bede chcial
zeskanowac dysk to bede musial kilowac procesy ?
Jak to ominac, nie zabardzo mi sie usmiecha takie dzialanie.
pozdrawiam serdecznie
waldi