Re: Scandisk-Problem-2HDD

Autor: waldi (waldis_at_enter.net.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 08:07:21 MET DST

Użytkownik Ikar <ikar_at_priv.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisa
ł:9id2lg$avf$1_at_news.tpi.pl...
> Wlasciwie tak, ale nie wiem jaka jest wiedza waldiego, bo przy alt+ctrl+de
> mozna zamknac wiele rezydentow, tych potrzebnych do stabilnej pracy system
> rowniez. Sam przyznaje z reka na sercu, ze nie mam pojecia co niektore z
> nich robia (jezeli wiesz to moze krotki opisik - mi tez by sie czasem
> przydalo).
>
> Adam

Witam,
Z tego co zrozumialem to mam uzyc alt+ctrl+del i powylanczac programy rezydu
jace.
Uruchamia mi sie mks podczas startu to potem go moge wylaczyc normalnie.
Podpowiedzino mi aby zostawic tylko Explorer i Systray.
Moim zdaniem uruchomienie w trybie awaryjnym moze miec uboczne skutki dla dy
sku,
nie pokaze pelnego obrazu problemu.
pozdrawiam serdecznie
waldi
ps. Postaram sie dowiedziec za co odpowiadaja inne programy pokazujace
sie w tle.