Re: Banalne...

Autor: \(\)l\(\) (alexandruss_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 22:09:59 MET DST

1. Dzieki za pomoc wszystkim :))))))
2. Patrz poniżej :)

> khem, khem, to jak chcesz bez wtyczek podlaczyc?
> podlaczyc mozesz to do wtyczki takiej, jak na hdd, czerwony->zoltego,
> bialy do czarnego (albo odwrotnie:) ale nic sie nie stanie jak podlaczysz
> tak, jak mowie, po prostu wiatrak sie krecic nie bedzie)

Ale jak ? dolutować??? tam w twardzielu mam takie biale z czterema zylami
(oprocz tego z 3 wolne)
Do tych miedzianych rurek ktore sa we wtyczkach wepchnąć kabelki czy jak??

> nie, no ale gdzie kupiles ten wiatrak, ze ma gole kable?
Jescze nie kupilem!
Chcialem kupic ale jak zobaczylem te gole wtyczki to sie troche
zaniepokoilem ....
A sklep ... taki w Ząbkowicach Śl.....