Re: Pomozcie zlozyc kompa.

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 10:38:59 MET DST

Niejaki(a) Slawek <sdrabik_at_bilans.com.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:

> To znaczy ze nie zauwaze przyspieszenia SDRAM + Duron
> i DDR + Duron ? Czy DDR sa za szybkie dla Durona ?
> Jak wybiore SDRAM zamias DDR to zostanie mi troche kasy
> na inne rzeczy. Dobrze mysle ?

dobrze myslisz. za cene 256ddr masz prawie, z 512sdram

> A jaki konkretnie model MSI ?

MSI K7T Turbo? :)

> Co z takimi plytami jak ASUS, ABIT ? Sa chyba drozsze od MSI.
> Czy oplaca sie doplacac ?

Wg. mnie nie. ASUS A7V jest drozszy, a roznicy w wydajnosci zapwewne
nawet nie zauwazysz... ABIT KT7 - na oczy nie widzialem :>

> UNDERlocking.
> >
> W takim razie jaki producent ? Nie znam sie zbyt dobrze ale co slyszalem o
> Pixelview,
> WinFast, Leadetek, Asus, Elsa (ten ostatni chyba za drogi). Moze WinFast

Winfast == Leadtek :) Sam mam tnt2 ledateka i jest firmowo o/c ;) moja
ntn2 zwykla chodzi na takich samych zegarach co pro, a do ultra daj sie
ja podkrecic stabilnie :) jest chyba 140/160 (rdzen/pamiec), na zwyklej
winno byc 120/140... na ultra 160/180. do 160/180 chodzi stable :) po
24h zapetlonego 3dmarka mi sie wywiesila :) Nie wiem jak gf 2mx, ale
leadtek afaik lubi zylowac swe produkty :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Rob H. - Fallout2 Dev. (Interplay)_____________|