Re: Pomozcie zlozyc kompa.

Autor: Slawek (sdrabik_at_bilans.com.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 10:37:41 MET DST

> Po co DDR do Durona?

To znaczy ze nie zauwaze przyspieszenia SDRAM + Duron
i DDR + Duron ? Czy DDR sa za szybkie dla Durona ?
Jak wybiore SDRAM zamias DDR to zostanie mi troche kasy
na inne rzeczy. Dobrze mysle ?

> MSI :)

A jaki konkretnie model MSI ?
Co z takimi plytami jak ASUS, ABIT ? Sa chyba drozsze od MSI.
Czy oplaca sie doplacac ?

> Nie! Noname = beznadziejna jakość 2d, często firmo jest także
UNDERlocking.
> ;]

W takim razie jaki producent ? Nie znam sie zbyt dobrze ale co slyszalem o
Pixelview,
WinFast, Leadetek, Asus, Elsa (ten ostatni chyba za drogi). Moze WinFast ?

Slawek