Re: Ankieta: AMD stabilny czy nie?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 01:03:39 MET DST

Niejaki(a) Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> w
grupie pl.comp.pecet doznal olsnienia i napisal:

> Znowu kombinujesz jak kon pod gore.

Jakby ludzie na grupach tak nie kombinowali jak ja teraz, to byloby 80%
mniej postow ;>

> Mial byc _najtanszy mozliwy_, czyli
> mniej wiecej Celeron 633 kontra Duron 750 ;)

najtanszy moznliwy? to moze na gieldzie kipi sie jakies 486... pisac na
tym tez mozna. fakt, ze cos dlugo sie excel otwiera, jednak nie jest az
tak zle... ;>

> Do biura oba beda sie tak
> samo nadawac, wiec w tym momencie istotna jest jedynie cena.

w sumie tak... ale to tylko zaley, czy to biuro to sekretarka, czy szef.
jak sekretarka to celeron, jak szef to duron, bo szef jak to szef -
potestuje sobie kompuiterek grami i wyleje tego ktory ten komputer
zlozyl, dlatego, ze wolno mu gierki chodza ;>

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Jesse - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|