Re: Pomozcie zlozyc kompa.

Autor: Tomek T. Neas (neas||post|p1)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 11:20:00 MET DST

"Slawek" <sdrabik_at_bilans.com.pl> pisze:

> To znaczy ze nie zauwaze przyspieszenia SDRAM + Duron
> i DDR + Duron ? Czy DDR sa za szybkie dla Durona ?
> Jak wybiore SDRAM zamias DDR to zostanie mi troche kasy
> na inne rzeczy. Dobrze mysle ?

Napewno większe przyspieszenie będzie jeżeli kupisz Athlona 1.2GHz z SDR i
napewno taniej Cię to wyniesie. Z drugiej strony zainwestowanie w DDR może
być rozsadne jężeli myślisz o upgradzie procka w (niedalekiej) przyszłości.

> A jaki konkretnie model MSI ?
> Co z takimi plytami jak ASUS, ABIT ? Sa chyba drozsze od MSI.
> Czy oplaca sie doplacac ?

Polecam MSI K7T Turbo (może byc z RAIDem) (jeśli zdecydujesz się na SDR) -
moim zdaniem znakomita płyta. :>

> W takim razie jaki producent ? Nie znam sie zbyt dobrze ale co slyszalem o
> Pixelview,
> WinFast, Leadetek, Asus, Elsa (ten ostatni chyba za drogi). Moze WinFast ?

Nie wiem która marka jest najlepsza pod względem jakości, sam kupiłem
Radeona ale on gorsze osiągi w 3D (przynajmniej wersja adekwatna cenowo) -
mi na tym specjalnie zależy. Co do GeForce to np. Hercules, ale napewno
także inne - może ktoś się wypowie?

                                          />
  [ Tomek T. Neas ] http||mlodziez|com (+)<,
  [ neas||post|p1 ] under.construction ----(+)