Re: dobry i tani monitor 15" to:

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 11:12:19 MET DST

> 2). mój egzemplarz, chodzący w 800x600_at_85Hz, padł po 2 latach i 3
miesiącach
> (gwarancja opiewała na 2 lata - dobrze wymierzyli 8-)). Okazało się,
że
> instrukcja kłamie i tak na prawdę to te monitory mogą pracować w
800x600 w
> max. 75Hz. lub 1024x768_at_60Hz (ale o tym jest napisane tylko w
serwisówce do

Hehe, dobrze że mój monitor o tym nie wie. Działa w 1024x768x85Hz już
trzeci
rok.

> 3). brak serwisu pogwarancyjnego (serwis gwarancyjny ogranicza się
do
> wymiany monitora na nowy po stwierdzeniu usterki, ale wymaga to
dostarczenia
> monitora do dystrybutora)
Kupowałem go w "FF Computer" i tam serwis gwarancyjny jest typu
"door to door", czy jakoś tak. Znaczy to że po monitor przysyłają
kuriera i dostarczają z powrotem, po naprawie, też kurierem.
Chociaż gdy kupowałem ten monitor to jeszcze tego nie było.
Ale nie musiałem sprawdzać serwisu, bo jeszcze się nie zepsuł.
Poza tym ma jakieś zabezpieczenia, przy niewłaściwych parametrach
wyświetla komunikat "Out of range" na czarnym tle.

Wonder