jaki monitor i jaka nagrywarka ?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 10:45:12 MET DST

a wiec monitor za jakies 1kzl, moze uda sie zdobyc te 300 wiecej, ale tego
nie wiem, wiec musze byc przygotowany na plan minimum:
za 1300 to nie mam problemu flatron 795 (chyba, ze ma ktos lepsze sugestie),
ale jak bedzie tylko tysiac do wydania? koles ma aoc plaski, niezle
parametry, tylko co na to oczy, i czy dlugo ten monitor pozyje?

a nagrywarka, to jak najtansza, ale z ludzkich.. w sklepie proponuja mi
teaca 12/8/32 w prawdzie ponad 100 zl tanszy jest 8/4/32, ale nie ma
burnprofu...
ale moze mi zaproponujecie cos innego, wymagania sa takie: ma troche
posluzyc, ma oblugiwac cd-text i te wszystkie dao-rawy ;)

aha i jeszcze jak juz sie wybieram na zakupy, to moze ktos ma doswiadczenie
z webkamerkami, chcialbym sobie taka sprawic, nie wydac wiecej niz 300pln, i
zeby pracowala na przedluzce 3 m lub nawet 5 m, i miala min. 640x48x15fps ?

z gory dziekuje za wszelkie sugestie
   Zbyszek