Re: dobry i tani monitor 15" to:

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 23:05:00 MET DST

> No to na przykład Belinea firmy Maxdata.

Belinea - NIGDY W ŻYCIU !!! Moje doświadczenia z monitorami tej marki są
następujące:

1). kumplowi po 2 miesiącach użytkowania w 800x600_at_85Hz padła (nowootrzymany
egzemplarz nie ma zbyt dobrych parametrów obrazu);

2). mój egzemplarz, chodzący w 800x600_at_85Hz, padł po 2 latach i 3 miesiącach
(gwarancja opiewała na 2 lata - dobrze wymierzyli 8-)). Okazało się, że
instrukcja kłamie i tak na prawdę to te monitory mogą pracować w 800x600 w
max. 75Hz. lub 1024x768_at_60Hz (ale o tym jest napisane tylko w serwisówce do
tego monitora 8-((( )

3). brak serwisu pogwarancyjnego (serwis gwarancyjny ogranicza się do
wymiany monitora na nowy po stwierdzeniu usterki, ale wymaga to dostarczenia
monitora do dystrybutora)

4). po naprawie obraz mam tak pogięty, że prawie nie da się normalnie
pracować (sytuacja ulega drastycznemu pogorszeniu kiedy w pokoju temperatura
wzrasta powyżej 25 st.C, a tu lato idzie 8-((( )

Reasumując - gorąco odradzam zakup monitorów tej firmy

pozdr.
CHOOCH