Re[2]: Brak sygnału wybierania-modem

Autor: Kobra (kobra18_at_go2.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 22:37:27 MET DST

Cze!
Miałem niedawno identyczny problem, po prostu modem był dobry a tu pewnego
razu gdy chciałem się połączyć wyskakuje coś takiego: Brak sygnału
wybierania upewnij się, czy modem jest poprawnie podłączony... Sprawdzam w
biosie, w środku(kompa) wszystko ok. miałem już robić reinstalkę windy, ale
przypadkowo zgadałem się z kumplem z naprzeciwka i okazało się że ma to
samo, skapnąłem się wtedy że modem się spalił w wyniku burzy. Ale co dziwne
to że telefonowi nic się nie stało. Przedwczoraj kupiłem sobie nowy modem
pentagrama(Dark'a) i znów wszystko ok, ...a klijent chciał mi wcisnąć
jakiegoś zoltrixa, chyba aquil'a twierdząc że jest lepszy od dark'a;
myślałem że pierdolnę ze śmiechu:)))

pOSTROFIONCA
 * Mailto: tulaza_at_wp.pl *
 * kobra18_at_go2.pl *
 * ICQ UIN: #116805117 *
 * Gadu - Gadu: 582292 *

Użytkownik Michał Młynarczyk <faq_at_telefon.gsm.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:62664365.20010703110259_at_telefon.gsm.pl...