Re: 3D Prophet II MX (DualView) + AMD K-6 II 500 MHz - prosze o pomoc

Autor: Poligrafia (poligrafiasc_at_chello.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 23:36:28 MET DST

Miałem podobny problem. Poprzedni sprzęt:
AMD K6-2 450 + TNT : 3DMARK2000 = 1170
po zamianie na GFMX2 : 3DMARK2000 = 930 !!!
Z muzyki pozostały praktycznie same trzaski.
Po zamianie na Celerona 433 + GFMX2: 3DMARK = 3300
i nie było żadnych problemów z dźwiękiem.
Proponuje spróbować przeinstalować Via 4in1 (jeśli to jest płyta na MVP3)
- może coś pomoże....
Albo najlepiej wymienić np. na ECS K7VZA - 320 zł, +
Duron 750 - 190zł

W.