Re: 3D Prophet II MX (DualView) + AMD K-6 II 500 MHz - prosze o pomoc

Autor: JaccekZ (jziegler_at_kki.net.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 11:33:05 MET DST

| Wstawilem ja w miejsce dotychczasowego Voodoo III 2000 16 MB na PCI.

To sprawdź ile masz teraz zainstalowanych kart graficznych w systemie. Winda
jest mało inteligentna w tym względzie. Nie usuwa wyjętej karty tylko
doinstalowuje nową. W ten sposób się gubi. Wejdź do właściwości mój
komputer, karty graficzne, usuń te które są zainstalowane , pozwól
zresetować system i jeszcze raz zainstaluj k. graficzną (ja stosuję
sterowniki detonator 12,9 - bo są po polskiemu i w miarę szybkie)

| Jestem w posiadaniu niezbyt nowoczesnego sprzetu tzn.: AMD K-6 II 500 MHz;
| plyta DFI (model K6XV3+) na chipsecie VIA; 128 MB RAM.
| Nie wiem czy to wina zbyt slabego procesora, czy moze slabym obslugiwaniu
| przez plyte AGP (x2), poniewaz podczas odtwarzania grafiki mam
poszatkowany
| dzwiek. Tzn. slychac tj.dzwiek byl przerywany na moment odswiezenia
| zawartosci ekranu. Owy efekt przerywania dzwieku nasila sie lub slabnie
wraz
| ze zmiana rozdzielczosci wyswietlanej grafiki (zdarza sie to m.innymi w
> [...]

Sprawdź we właściwościach mój komputer czy karta graficzna nie współdzieli
przerwania z innym urządzeniem np. z k. dźwiękową

| Poza tym w porowaniu do poprzedniej karty Voodoo mam bardzo znaczne
| pogorszenie predkosci wydajnosci wyswietlanej grafiki. Wiem ze nowokupiona
| karta jest jedna z szybszych na MX 2.

Tak tylko trzeba ją dobrze zainstalować. Najlepiej na nowy system.

| W systemie nie posiadam zadnych konfliktow sprzetowych (przerywan,
dostepow
| do pamieci, itp.).

Brak konfliktów nie oznacza braku współdzielenia przerwań i podwójnie
zainstalowanych kart

| Bylbym wdzieczny za okazanie jakiejkolwiek pomocy. Z powazaniem - Mateusz
W.

Okazałem.