3D Prophet II MX (DualView) + AMD K-6 II 500 MHz - prosze o pomoc

Autor: Mateusz W. (mat_woz_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 18:43:57 MET DST

Od niedawna jestem "szczesliwym" posiadaczem karty 3D Prophet II MX Dual
View (Hercules'a) 32 MB na AGP.
Wstawilem ja w miejsce dotychczasowego Voodoo III 2000 16 MB na PCI.
Jestem w posiadaniu niezbyt nowoczesnego sprzetu tzn.: AMD K-6 II 500 MHz;
plyta DFI (model K6XV3+) na chipsecie VIA; 128 MB RAM.

Nie wiem czy to wina zbyt slabego procesora, czy moze slabym obslugiwaniu
przez plyte AGP (x2), poniewaz podczas odtwarzania grafiki mam poszatkowany
dzwiek. Tzn. slychac tj.dzwiek byl przerywany na moment odswiezenia
zawartosci ekranu. Owy efekt przerywania dzwieku nasila sie lub slabnie wraz
ze zmiana rozdzielczosci wyswietlanej grafiki (zdarza sie to m.innymi w
grach, odtwarzaniu filmow na DVD).
Poza tym w porowaniu do poprzedniej karty Voodoo mam bardzo znaczne
pogorszenie predkosci wydajnosci wyswietlanej grafiki. Wiem ze nowokupiona
karta jest jedna z szybszych na MX 2.
W systemie nie posiadam zadnych konfliktow sprzetowych (przerywan, dostepow
do pamieci, itp.).

Bylbym wdzieczny za okazanie jakiejkolwiek pomocy. Z powazaniem - Mateusz W.