Re: [OT] Przykre doswiadczenia z Allegro

Autor: Piotr S. (azazel69_at_wp.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 12:37:28 MET DST

Użytkownik "Wonder" <wonder34_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Cześć.
> Kupiłem od kolesia który miał 23 pozytywne opinie i żadnej negatywnej.
> Sprzedał
> mi walniętego proca. Teraz nie chce nawet odpisywać na maile. I nawet
[ciach]
To mnie zaskoczyles . Wspolczuje . Takich ludzi powinno sie tepic . Ja
wlasnie wysllem (45zl wysylka) klawiature i myszke bezprzewodowa , minal
tydzien od wysylki a adresat sie nie odzywa , nie ma go na icqu anie mejli
niesprawdza a mial byc w domu i czekac , paczka idzie 1 dzien a wysylka jest
przez Servisco stad ta cena . W twoim przypadku to nawet sprawdzenei
zawartosci paczki przed odbiorem nic by nie dalo :((
Do kolegium co dalej to nie wiem .
Po tej dyskusji bede bardziej ostrozny , jestem z Warszawy i chyba tylko
bede kupowal u warszawiakow .
Niestety sprzedaz wysylkowa to kupowanie kota w worku :((