Re: [OT] Przykre doswiadczenia z Allegro

Autor: Andore Jr (andore_at_wp.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 09:41:21 MET DST

Użytkownik "-=[[KlakieR]]=-" <xirox_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Czy ktos juz owe miewal? Zapraszam do podzielenia sie swoimi
spostrzezeniami
> na temat robienia ludzi w @!$%^ na aukcjach Allegro

dobrze, że pojawił się ten temat
u mnie scenariusz wyglądał tak: wygrałem aukcję i wszystko było fajnie,
sprzęt poczta dostarczyła szybko, ale... sprzedający nieprawidłowo napisał
moje nazwisko na przesyłce i poczciarka mi tego nie wydała... było to jakoś
na przełomie maj/czerwiec. Opisałem problem mailem, człowiek odpisał, że
zaraz jak mu odeślą nada paczkę ponownie
i od tej pory cisza... niestety w wyniku padu kompa straciłem dane
sprzedającego (na szczęście zapamiętałem adres mailowy) Pytanie jest takie:
co z tym zrobić? Czy w Allegro można uzyskiwać dane uczestników (podawał mi
numer telefonu, co by rozwiązało sprawę

--
Pozdrawiam!
   ---Andore--Jr---