Re: Sony G420 - czy warto to kupic

Autor: Marian Kądziołka (marian.kadziolka_at_interia.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 10:23:50 MET DST

> Też mam G450. Testowy monitor pracował na G200. No, ale to chyba nie
powinno
> mieć wpływu na geometrię.

Kineskop G200 nie równa się kineskop G420. Prawdopodobnie G420 wypuszczony
na nasz rynek jest lepszy jakościowo od G200 lub G400.

> Co rozumiesz przez "geometria nie taka tragiczna"?

Na oko linie na ekranie są proste. Z linijką odkrzywienia do 2mm.

> Poza tym zaobserwowałem lekką morę na środku ekranu. Też masz coś takiego?

Tak występuje mora (na niektórych planszach testowych), można ją usunąć w
jakimś stopniu za pomosą funkcji monitora.

> Aha... i czy czujesz zmęczenie od monitora przy długiej pracy?? Zwykłem
> długo siedzieć przed komputerem i obecny Sony trochę mnie męczy.

Długo... przez 8 godz. dziennie siedzę przy 17" Hitachi. Gdy wracam do domu
obraz z G420 jest spełnieniem marzeń.

Pozdrawiam
Marian Kądziołka