Re: emulator MYSZY

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_wp.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 10:10:26 MET DST

Użytkownik Raffa <rafalw_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9hp95e$of4$1_at_news.tpi.pl...
> szukam programiku który zaemuluje mi mysz na klawiaturze
> wiem ze jest standardowy w windowsie (ale niezbyt mi się podoba)
>
> chodzi o to ze dociągam sobie kabel z TV-Out'a na telewizorek i
przedłużacz
> klawiatury przez ścianę i chciał bym miec możliwość sterowania
odtwarzaczem
> na
> klawiaturce z łóżeczka - myszą w mierę sprawnie (pod Windowsem)

Wiem, chodzi o bezkosztowe lenistwo ;)). Tak wiec moja propozycja bedzie
chyba nie na miejscu.
Ja bym zaproponowal klawiature multimedialna - widzialem takie cudo firmy
jakiejstam za okolo 45zl - sterowanie odtwarzaczem miala na dodatkowych
klawiszach - wygodne rozwiazanie. Pozatym bylo tam jeszcze pare innych
klawiszy typu e-mail, WWW itp.
A swoja droga sterowanie odtwarzaczem z klawiatury jest mozliwe (skroty
klawiszowe), jak nie ma to zawsze mozna samemu cos takiego wykombinowac by
nie meczyc sie z celowaniem przy uzyciu kursora.

Pozdrawiam
Piotr