Re: Sony G420 - czy warto to kupic

Autor: michal salaban (emes_at_foton.foto.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 16:29:09 MET DST

On Fri, 29 Jun 2001 13:28:32 +0200, Eathan wrote:

>czy ktos ma monitor Sony G420 i moze cos o nim powiedziec - czy warto za
>niego dac 2500 zl ?

właśnie przed nim siedzę. daje radę - nie zauważyłem żadnych problemów.
drobne zastrzeżenia miałbym jedynie do geometrii - boczne krawędzie obrazu są
leciutko pofalowane, mimo dokładnej regulacji, na szczęście w stopniu nie
utrudniającym pracy.
"trinitronowe" druty są na szczęście cieniutkie i ledwo je widać.

mi się ten monitor bardzo podoba, choć nie miałem okazji go jeszcze przetestować
w rozdzielczościach wyższych od 1024x768 (karta nie daje rady).

--
ja