Re: Brak sygnału wybierania-modem

Autor: Ryszard G. (rygler_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 10:15:57 MET DST

[...]
> dial-up klikam na połącz, wyświetlany jest komunikat "brak sygnału
> wybierania". Co może być tego przyczyną? (linia jest prawidłowo podłączona
> do modemu).

niektóre nowe modemy źle działają na starych centralach. Sam miałem podobny
problem, Zoltrix na PCI nie chciał współpracować z centralą, wstawiłem
starego 33600 (ISA) i hula, że aż miło! a ten PCI 56k na innej centrali też
działa dobrze - może spróbuj komputer na innej centrali, jeśli masz gdzie
podłączyć?

pozdr. Ryszard G.