Re: ostrzezenie KOMPUTRONIK

Autor: == Leszek == (lkucz_at_kki.net.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 14:58:21 MET DST

> No właśnie 10 albo nawet 30 dni od zakupu - obowiązuje coś od początku
roku ...

na witrynie Koputronika jest napisane, ze sprzet mozna oddac w 3 dni od daty
dostarczenia towaru... Tylko tak sie kurcze zlozylo, ze nie bylo mnie w domu
i jak przyjechalem po kilku dniach to ten termin przepadl....

> A swoją drogą - wybrać najtańszy Sony i ... do zastosowań prof. to seria
G.
> Brat nie chce się rozstać z takim mimo 5 lat pracy na tym samym...

farciarz....

> I jeszcze jedno - uwaga filtry można w sony E zmywać, robi się to zwykłymi
> środkami myjącymi do ekranów (tymi ze sklepów komputerowych) - to
doświadczenia
> innego kolegi... reklamacja też długa i przeniosła się do sądu. Na
szczęście
> mamy nowe prawo :)

ja juz tez rozmawialem ze znajomym sedzia....

--
Pozdrawiam,
L e s z e k