Re: 1.EPOX 8kta3 BIOS 2.czytnik CD+CD-R TEAC8x8x32

Autor: GrzMiL (grzmnil_at_interia.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 15:11:31 MET DST

> Alez uwierz mi, naprawde WSZYSTKIE sie flashuja!
> Czasem tylko czlowiek zawodzi i mu nie wychodzi (ale przypadkiem sie
> rymnelo ;-))

Nie cjce zeby bylo ze "madrzejsze jajko od kury"
ale na grupie epoxa czytalem wiadomosc uzytkownika
w ktorej pisal ze nie moze zflashowac biosu
a na to mu odpowiedzieli zeby wyslal do producenta
a odesla mu poprawny bios.

=====  Pozdrawiam =====
=====     GrzMiL     =====
===   grzmil_at_interia.pl   ===