Re: ostrzezenie KOMPUTRONIK

Autor: gjt_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 02 Jul 2001 - 11:24:27 MET DST

> roku ...

Koryguję 10 dni lub 3 miesiące jeżeli sprzedawca nie poinformował.
Tu cytat:
Jeśli nie zostałeś poinformowany o: [...]
- prawie o odstąpienia od umowy w przeciągu 10-ciu dni,
[...]
to termin, w którym możesz zrezygnować z zakupu, wynosi trzy miesiące.

Szczegóły np. tu:
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/internet.htm
albo tu
Ustawa z 2. marca 2000 o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

> ja juz tez rozmawialem ze znajomym sedzia....

W sądzie jesteś wygranym, więc nie ma obaw, ale prawdopodobnie po pokazaniu
odpowiednich materiałów - dogadasz się bo dla nich to tylko zbędne koszty
(jak nie wiadomo kogo kasa - to kasa prawników!)

Pozdrawiam
GJT
PS. Można to jeszcze załatwiać właśnie przez
porady_prawne_at_federacja-konsumentow.org.pl
:)
Powinno w razie czego wyjść taniej.