Re: ostrzezenie KOMPUTRONIK

Autor: == Leszek == (lkucz_at_kki.net.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 14:55:12 MET DST

[...]
> a prawda jest taka że każda firma handluje
> tym co sie sprzedaje, ludziska chcą sony to maja sony. takie są prawa
> rynku, ale i tak jeśli nie jesteś nawiedzony i uparty na dana markę to
> handlowiec ci dobrze doradzi. no chyba że problemem też jest kasa, ale
> zawsze uda się coś kupić pomiędzy dobrą jakością a średnią ceną.
> tylko należy zapytać. im zależy na kliencie, wiec dobrze doradzą.

co do upierania sie przy marce. To po rozpakowaniu monitora i zobaczeniu co
jest grane... zasugerowalem, ze nie upieram sie przy tej marce i ewentualnie
poprosze o innego Samsung'a ew. Panasonic'a w tym samym przedziale
cenowym... i ze ewentualne roznice i dodatkowe koszty moge pokryc... ale bez
odzewu....

> p.s. ja tu staram sie nikogo nie bronic, ale przedstawic sytuację jaka
> ona jest. każdy na rynku chce sie utrzymać, a siłą napędową sąklienci.
> zadowoleni klienci.

i tu tkwi sedno sprawy "zadowoleni klienci". Rozumiem, ze do serwisu, ze oni
tylko sprzedaja etc. etc. Od dwoch lat kupowalem w Komputroniku (kata
graficzna, wentylatorki, nagrywarka.... etc) i bylem bardzo zadowolony -
sprzet dostarczano szybko i bez problemow. Ba znajomy, ktory chce teraz
zlozyc kompa prosil mnie o rade gdze i co... polecilem mu blyskawicznie
Komputronik.
W tej chwili - monitor byl ostatnia rzecz jaka u nich kupilem, a znajomy za
moja rada zrezygnowal z uslug Kopmutronika i kupi czesci gdzie indziej...
Zyskali 1500 zl sprzedajac bubel, teraz straca znacznie wiecej... To sie
nazywa polski handel.

--
Pozdrawiam,
L e s z e k