P III 450@600 =>Abit be6 1 i problem

Autor: pim (pim_at_catv.retsat1.com.pl)
Data: Fri 25 May 2001 - 20:33:29 MET DST

Podkrecilem procesor zmieniajac fbs ze 100 na 133, i wszystko by bylo OK,
gdyby nie problem: system laduje sie prawidlowo do momentu kiedy na samym
koncu ladowania programow pojawiw sie okienko ze : systm wykryl blad w
rejestrze i musi sie zresetowac zaby naprawic blad. I tak juz mu zostaje za
kazda nastepna proba uruchomienia systemu wlacza sie scanreg i przywracza
kopie rejestru. Jak przywroce standardowa fbs, wtedy wszystko powraca do
normy. Nie mam pojecia czym to jest spowodowane; procesor nie
wyrabia?(wydaje mi sie ze nie), czy moze karta graficzna nie wyrabia na
czestotliwosci AGP 89MHz (Voodoo 3 3000),moze uszkodzony RAM, a moze cos
innego...

Dziekuja za wszystkie sugetie

pim
pim_at_retsat1.com.pl