Re: P III 450@600 =>Abit be6 1 i problem

Autor: MrukU (marcinmoczyrog_at_wp.pl)
Data: Fri 25 May 2001 - 20:49:54 MET DST

heh... mam podobnie na pewnym 486, ktory jest bramka-proxy serwerem dosterpu
do inetu dla sieci 30-40 kompow. Jest na nim zainstalowany proxy serwer
WinGate, windows95 i...chyba nic wiecej. I tez pojawia sie takie mile
okienko... Czy jest jakis sposob by sie tego ustrojstwa pozbyc? jeszcze
jedno... wiem ze postawienie serwera na takim komputerze, czy w ogole na
winzgrozie jest troche smieszne, ale nie ode mnie to niestety zalezy :)

--
MrukU
marcinmoczyrog_at_wp.pl