Re: P III 450@600 =>Abit be6 1 i problem

Autor: mizs (dedeusz_at_pf.pl)
Data: Fri 25 May 2001 - 22:06:49 MET DST

wg. microsoft knowledge base ma to spowodowane bledem pamieci (ram), mialem
cos takiego na sl75kav na czysciutkim w98se (pierwszy restart po instalacji)
wpisalem w scanreg.ini backup=0 i zabralem sie za testowanie ramu, ale zaden
program bledow nie wykazywal... po jakims czasie samo ustapilo i dotychczas
nie mam zielonego pojecia co to za diabel ;> Od jakichs 3 miesiecy to sie po
prostu nie zdarzylo (przywrocilem backup=1), ram jest raczej w porzadku,
uzywam kompa bardzo intensywnie i nie mam z nim zadnych problemow. Mysle, ze
to jakas upierdliwosc w98, z w2k nie mialem takich akcji ;>

pozdrawiam,
pawel