Re: P III 450@600 =>Abit be6 1 i problem

Autor: Mic (mjch_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 25 May 2001 - 22:01:54 MET DST

> normy. Nie mam pojecia czym to jest spowodowane; procesor nie
> wyrabia?(wydaje mi sie ze nie

Swego czasu miałem to samo tyle ze u mnie procek nie chciał chodzic na
normalnej czestotliwosci ( PIII 450 na EPOX 112A) musialem zmienic szyne ze
100 na 103 MHz, bład ten rowniez pojawiał sie przy wyższym podkręceniu.
Dodam tylko ze przed sprzedaza plytki zaladowalem nowszy bios ... klient sie
nie skarzy wiec chyba wszystko jest ok.
Mysle jednak ze w Twoim przypadku to moze byc zbyt wiele dla procka. Jeszcze
jedno pytanie - czy na takim ustawieniu nie przywiesza Ci sie w Dos- ie??

Mic