Re: Moc kompa a nagrywarka

Autor: Dajmonion (Rafaeel_at_poczta.fm)
Data: Wed 16 May 2001 - 12:06:18 MET DST

Użytkownik "Mcmarti" <mcmarti_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości
> A konkretnie ...
>
> Po (1) za wolny komp (P100!) i niestety RAM tu nic nie nadrabia bo tylko
32,
> choć wątpię że przy 64, czy 128 coś by więcej dało...
> Po (2) masz zarąbiście dużą "macierz" dyskową (hehee... bez urazy
> oczywiście) jak na zastosowanie w kierunku CD-RW... bo przy takich
> pojemnościach, IMAGE HDD czy też płytki dość trudno wykonać, choć
> ostatecznie od czego w tych starszych kompach mieliśmy... FDD 1,2 '' lub
> obecnie aktualne FDD 1,44 ''
>
> Jednym słowem - nie warto w twojej konfiguracji zaprzątać sobie głowę
> [...]

E, tam lecisz na latwizne, sztuka jest zrobic cos z niczego...wieksza frajde
sprawi mu zmuszenie tego staruszka do poprawnej pracy z jakas tam
nagrywareczka. Najwazniejsze to odciazyc system, ja bym zainstalowal Windows
95 OSR2, powyzucal co nie potrzeba i zeczy ktore niepotrzebnie rezydentuja w
pamieci operacyjnej i obciazaja proca. Stwozyl osobna macierz dyskowa no i
podkrecil zegar do 133. Ja mysle taka konfiguracja wystarczy do wiekszosci
magrywarek pod warunkiem ze podczas nagrywania nie bedziesz ruszal myszka
:)))

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl