Re: Moc kompa a nagrywarka

Autor: Piotr J. Podsiadly (ppodsia_at_luna.dmcs.p.lodz.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 11:36:22 MET DST

> E, tam lecisz na latwizne, sztuka jest zrobic cos z niczego...wieksza
frajde
> sprawi mu zmuszenie tego staruszka do poprawnej pracy z jakas tam
> nagrywareczka. Najwazniejsze to odciazyc system, ja bym zainstalowal
Windows
> 95 OSR2, powyzucal co nie potrzeba i zeczy ktore niepotrzebnie rezydentuja
> pamieci operacyjnej i obciazaja proca. Stwozyl osobna macierz dyskowa no i
> podkrecil zegar do 133. Ja mysle taka konfiguracja wystarczy do wiekszosci
> magrywarek pod warunkiem ze podczas nagrywania nie bedziesz ruszal myszka
> :)))
EEE tam, ja zaczynalem wypalanie plyt od sprzetu z procesorem AMD k5 75,
dysku 1,2GB i 32MB ram
i jakos dzialalo, fakt ze tylko image i tylko x2, ale dzialalo. Poza tym win
95 (nie wiem jak OSR2, ale chyba tez)
ma problemy z kartami grafiki > 1MB ram, tzn pojawiaja sie konflikty
obszarow pamieci grafiki i mostkow PCI do PCI
(albo moja plyta glowna byla lewa), Poza tym powinno dzialac.

Pozdrawiam
Piotr J. Podsiadły

PS. ruszania myszka tez bym nie ryzykowal ;)) i najlepiej dane w TAO
przynajmniej mozna odzyskac to miejsce ktore nie zostalo wypalone.