Re: Zoltrix nightingale pro 6

Autor: Marcin (marcin.es_at_interia.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 12:24:12 MET DST

> Ktoś testowął kartę z tematu? Jakie wrażenie dekoduje DD 5.1 z w >POwerDVD
> albo WinDVD.
windvd -dolaczony do karty -dekoduje i robi wrazenie.
> Wypusczcza Ac-3 i DTS przez SPDIF ?
ponoc tak, nie testowalem ale spdif dziala i opcja odpowiednia jest w windvd
(jak dobrze pamietam)
> Jak z poziomem szumów ?
wzgledem aureala 1 duze szumy (cd off course) . Wystarczy lepiej podglosnic
wzmacniacz i mozna uslyszec cdka -jak ze starymi isami
> jak w grach zachowuje się filtr HRFT?
dziala, eax i a3d - czy dobrze nie wiem bo nie mam czasu sprawdzic
przyczym eax - chyba programowy only, trzeba by sprawdzic obciazenie proca
i nie jestem pewnie czy pod w2k works
> I jakie są ogólne wrazenia.?
jak narazie 5.1 (multispeakres) dziala tylko w win98 -

moze nowe sterowniki z zoltrixa cos zmienia ale maja chyba z 50 MB wiec nie
mam jak sciagnac - moze ktos ma i sprawdzil?
> Rotary
Marcin