Re: Moc kompa a nagrywarka

Autor: Mcmarti (mcmarti_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 12:25:39 MET DST

a weż odleć Airwolf... każdy ma tu swój pogląd i tylko do czytającego należy
weryfikacja i wybór, jak Ci nie pasuje to nie czytaj a przynajmniej nie
krytykuj w ten sposób bo ja qpę wiesz co kto z osobna doświadczył z kompam
w życiu....

ja się PC tami bawię (...i pracuję za ich pomocą) od 12 lat i różne pierdoły
przerabiałem w tym temacie również z CD-RW... i moje zdanie już wysłałem...
Jeśli chodzi.... to o graniu nic nie wspominałem... chyba że ci się coś
przywidziało....

...oczywiście CD-RW można... sobie załadować ale po diabła nową nagrywarę na
takim sprzęcie jajeżdźać na najwolniejszych obrotach x1,x2 ...

A na przyszłość zapytaj najpierw o szczegóły opini ... anie taka przywałka
na dziń dobry....

@lf@