Re: MONELL - problemy z serwisem :(

Autor: nObI (nobi12345_at_najlepsze.net)
Data: Tue 15 May 2001 - 09:33:58 MET DST

Użytkownik "jarczyk" <jarczyk_at_bobi.coig.com> napisał w wiadomości
> Witam.
Siemanko !
> - po paru dniach przestal sie krecic wentylator na procku -
> oddalem do serwisu,
Rozumiem ze komp masz nieplombowany !!

> kazalem sprawdzic co i jak ... dostalem odpowiedz, ze wszystko jest
> o.k. i ze tylko wentylator padl - wymienili
Co do wentylatorów - pewnie skorzystał z indiańskiego sposobu na WD40 !

> - po jakiejs godzinie po odbiorze wentylator znowu padl - szybko tam
Może masz kłopot z zasilaczem.

> polecialem - gosc stwierdzil, ze to plyta i wzial ja sprawdzic
Płyta ??? Ciekawe ....

> po ponad tygodniu wymienili ja na nowa i dali trzeci juz wentylator
???????????

> - po jakims tygodniu (zdazylem juz komputer otworzyc, celem dolozenia
> osobnej tasmy do CD) stanal znowu
??????? Patrz kłopot z zaslaczem ....

> tym razem gosc stwierdzil, ze nie bedzie mi wymienial wentylatorow, a
> sprzet jest dobry :((
Buechchcheeeeee... Może rzeczywiście poczekaj aż walnie procesor .....
Straszni lamerzy w tych Katowicach ..........

> W tym momencie to juz przegieli maksymalnie ... nowy komputer za 4000,-
> (razem prawie 8 000,- a maja klienta gdzies :(((
> A moze wszystko jest o.k. ??? tylko ja nie umiem uzywac komputera - bo
> takie argumenty tez od nich slyszalem :(((

> dodam, ze plyta ecs k7vza, wentylatory wszystkie te same - jamico ...
> KUPILEM w koncu wentylator innego producenta - i narazie chodzi ...
> jak przestanie chodzic i dalej beda tak oporni,
> to oddam chyba sprawe do sadu konsumenckiego (czy jak on sie tam zwie):((
> co wy na to ???
Co do sądu - życze powodzenia - jak znam życie i składaczy PC - do bractwa
których należę to zawsze jest argument, że kupowałeś nie komp lecz zbiór
elementów nazywany kompem i tak też dostaniesz gwarancje - na każdy element
osobno. A z tego co wiem to wentylatory gwarancji nie mają ....

nObI