MONELL - problemy z serwisem :(

Autor: jarczyk (jarczyk_at_bobi.coig.com)
Data: Tue 15 May 2001 - 09:26:03 MET DST

Witam.
Kupilem ostatnio w tej "wspanialej" firmie [MONELL - w katowicach] 2 kompy.
1 dla znajomej, 2 dla siebie - i niestety juz z 2 miesiace mecze sie
z ich serwisem :
- po paru dniach przestal sie krecic wentylator na procku -
  oddalem do serwisu,
  kazalem sprawdzic co i jak ... dostalem odpowiedz, ze wszystko jest
  o.k. i ze tylko wentylator padl - wymienili
- po jakiejs godzinie po odbiorze wentylator znowu padl - szybko tam
  polecialem - gosc stwierdzil, ze to plyta i wzial ja sprawdzic
  po ponad tygodniu wymienili ja na nowa i dali trzeci juz wentylator
- po jakims tygodniu (zdazylem juz komputer otworzyc, celem dolozenia
  osobnej tasmy do CD) stanal znowu
  tym razem gosc stwierdzil, ze nie bedzie mi wymienial wentylatorow, a
  sprzet jest dobry :((
W tym momencie to juz przegieli maksymalnie ... nowy komputer za 4000,-
(razem prawie 8 000,- a maja klienta gdzies :(((
A moze wszystko jest o.k. ??? tylko ja nie umiem uzywac komputera - bo
takie argumenty tez od nich slyszalem :(((

dodam, ze plyta ecs k7vza, wentylatory wszystkie te same - jamico ...
KUPILEM w koncu wentylator innego producenta - i narazie chodzi ...
jak przestanie chodzic i dalej beda tak oporni,
to oddam chyba sprawe do sadu konsumenckiego (czy jak on sie tam zwie):((
co wy na to ???

bobi