Re: HP 930C - Jak rozwiazac problemy ?

Autor: Piotr Chudzicki (ankar_at_rubikon.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 09:47:33 MET DST

> Tez mam ta drukarke i na poczatku tez probowalem uzywac jej przez LPT ale
> nie wszystko dzialalo tak jak trzeba (w PDFach literki sie rozjezdzaly).
> Zmiana kabla na USB pomogla rozwiazac ten problem. Moze jak wszystko inne
> zawiedzie powinienes rozwazyc taka mozliwosc ?
>
> CHOOCH

Ale on napisał, że ta drukarka to LPT nie USB. Były w sprzedaży DJ930 bez
USB? Bo jeśli to tylko kwestia dołożenia kabelka, to chyba nie powinien być
problem. Ja sam mam u siebie drukarkę DJ990 podłączoną dwoma kabelkami USB
dla Windows i LPT dla wydruków z aplikacji DOS. W systemie zainstalowana
jest tylko jako USB, a programy dosowe wysyłają bezpośrednio na PRN:
(zarówno jako proces w Windows, jak i pod gołym DOS). Chodzi bez problemu.

--
Piotr Chudzicki
ankar_at_rubikon.pl