Re: MONELL - problemy z serwisem :(

Autor: jarczyk (jarczyk_at_bobi.coig.com)
Data: Tue 15 May 2001 - 10:42:26 MET DST

>Rozumiem ze komp masz nieplombowany !!
teraz juz tak - wtedy jeszcze nie ... rozplombowalem go, po
zapewnieniach faceta, ze juz jest wszystko o.k.

>Co do wentylatorów - pewnie skorzystał z indiańskiego sposobu na WD40 !
to znaczy ??? stary zajechany wentylator, czy jak ???

>Może masz kłopot z zasilaczem.
sugerowalem to facetowi z serwisu, ale on (i nie tylko on) stwierdzil,
ze to niemozliwe - jakby zasilacz byl padniety, to juz bym mial zrabane
dyski ... wiec jak ???

>Buechchcheeeeee... Może rzeczywiście poczekaj aż walnie procesor .....
>Straszni lamerzy w tych Katowicach ..........

>Co do sądu - życze powodzenia - jak znam życie i składaczy PC - do bractwa
>których należę to zawsze jest argument, że kupowałeś nie komp lecz zbiór
>elementów nazywany kompem i tak też dostaniesz gwarancje - na każdy element
>osobno. A z tego co wiem to wentylatory gwarancji nie mają ....
w zasadzie kupowalem 2 komputery skladane wg. moich zyczen ...
klopoty z ta firma zaczely sie od momentu wejscia do ich sklepu - ceny
podane w internecie nijak sie mialy do cen, jakie podal mi gosc w
sklepie - tak czy siak kupilem i prawdziwe problemy pojawily sie dopiero
wtedy :(((

bobi