Re: problemy z nagrywaniem dyskietek

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 09 May 2001 - 21:14:22 MET DST

 Użytkownik "Gregorek" <gregorek_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości news:9d8muk$18m$1_at_news.onet.pl...

 | Witam!
 | No to nie jest wina sprzętu, tylko "cuś" w Windows. Najlepiej byłoby go
 | przeinstalować, ale pewnie Ci się nie bardzo chce.

 System jest zainstalowany 4 dni temu. Nic nie pomogło.

 | Może pomoże, gdy usuniesz go z Menedżera urządzeń - Stacje dysków
 | - Generic Floppy Disk. a po restarcie Wndows sobie sam zainstaluje
 | flop ponownie.

 Niestety nie pomogło nawet wyrzucenie kontrolera FDD. Potem pliki
 .inf wygrzebałem z CABów od Win98 i z nich instalowałem, ale może
 podmienić same sterowniki (tylko jak one się faktycznie nazywają?)?

--
Konrad J. Brywczyński                        No use to complain
bryw_at_waw.pdi.net               If you're caught out in the rain