Re: Pomocy !!!! ABIT KT7

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_inetia.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 23:01:47 MET DST

Pewnego dnia, "RMar" <maroszka_at_wp.pl> wystukał na wiadomości grupy
dyskusyjnej pl.comp.pecet

>Czesc
>Zakupilem sobie Abita KT7 i po kilku godzinach pracy padl, wiec oddalem do
>serwisu. Tam gosc powiedzial mi ze Abity KT7 to bardzo awaryjne plyty i cz
>esto ma z nimi do czynienia w serwisie.

A co dzisiaj nie jest awaryjne ?

> Zamiast niej zaproponowal mi MSI lub Solteka.

Obie dobre. Miałem podobny probem przy konfiguracji kompa dla kolegi
"Fachowcy" z pl.rec.gry.komputerowe.sprzet polecili mi MSI.

>Doradzcie mi czy wziasc abita czy ktoras z tamtych (lub moze jakas
>inna). Zalezy mi na wydajnosci i oczywiscie na bezawaryjnosci.
>Co sadzicie na temat awaryjnosci plyt Abita.

Faktycznie. Abit jakoś kuleje od września ur.
Swoje pierwsze największe wpadki rozpoczął z BH6 i biosami zwanymi
"ibm killer", później do Polski trafiła partia wadliwych BF6 (zwalone
EPROMY) i tak się to ciągnie. Ale to wszystko przez tę gonitwę - kto
pierwszy, kto lepszy.
Generalnie nawet najlepszym zdarzają się wpadki.

>Podobno AMD wycofal abita z swoich rekome ndowanych plyt pod durony
>- tak mi powiedziano w serwisie.

Potwierdzone czy podsłyszane ?

---
Pozdrawiam: