Re: problemy z nagrywaniem dyskietek

Autor: Gregorek (gregorek_at_kki.net.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 13:57:11 MET DST

> Odpaliłem DOS z CD-ROMu instalacyjnego Win98. Potem włączyłem
Dos-Navigatora
> z twardego dysku, skopiowałem bez problemu spory (ok. 700k) plik exe
(windowsowy).
> Bez problemu potem ten program uruchomiłem potem w windowsie.
>
> Acha, mówiłem, że podmieniałem kabel, ale żaden z nich nie jest
fabrycznie nowy.
> --
> Konrad J. Brywczyński

Witam!
No to nie jest wina sprzętu, tylko "cuś" w Windows. Najlepiej byłoby go
przeinstalować, ale pewnie Ci się nie bardzo chce. Może pomoże, gdy usuniesz
go z Menedżera urządzeń - Stacje dysków - Generic Floppy Disk. a po
restarcie Wndows sobie sam zainstaluje flop ponownie.
Powodzenia
Gregorek