Re: GeForce2MX Pilnie pomocy!

Autor: _pepis (pm_at_abc-inte.gliwice.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 10:23:22 MET DST

>to chyba najlepsze tablety na rynku...
>Ta seria Graphite, to chyba najtańsze modele, right ?
>Czy to się nadaje na początek dla artysty malarza (nie, to nie ja ;-) ?

Są znacznie tańsze Pentagramy, ale jak dotychczas nie mam dobrych
doswiaczen z nimi.
Grapire to najtanszy z tabletow WACOM i dla artysty malarza nadaje sie
IMHO bardzo dobrze, chociaz jak jest (artysta) wymagający to moze
lepiej pomyslec o zakupie Wacom Intuos - wieksza powierzchnia robocza
i rysik który wykrywa nie tylko siłe nacisku ale i kąt ustawienia piórka -
mozesz w ten sposob malowac ostre i tępe linie w zaleznosci od pochylenia,
dokladnie cieniowac itp... bardzo dobre dla artysty.

Dla projektanta CAD/CAM zaleca się jak największe formaty tabletów, dla
artystow wydaje mi sie ta cecha mniej istotna.

pozdrawiam
pepis