Re: GeForce2MX Pilnie pomocy!

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Wed 09 May 2001 - 10:08:51 MET DST

Hej !

Użytkownik "_pepis" <pm_at_abc-inte.gliwice.pl> napisał
> Moze znasz jakies czeste bledy ktore latwo poplenic w konfiguracji Biosa?

szczerze mówiąc nie za bardzo, a szczególnie nie mam doświadczenia w tych
płytach KT...
Na pewno należy ustawić defaultową szybkość pamięci, AGPx2, ustawić do testu
większe czasy oczekiwania (WaitStates) dla transferów AGP, PCI, sprawdzić
czy napięcie procesora zostało prawidłowo ustawione w biosie (czasem może
być przestawione).

> Jezeli chodzi o Wacoma to jestem bardzo zadowolny, zadnych problemow i
> doskonala jakosc wykonania samego sprzetu.

to chyba najlepsze tablety na rynku...
Ta seria Graphite, to chyba najtańsze modele, right ?
Czy to się nadaje na początek dla artysty malarza (nie, to nie ja ;-) ?

--
---
Pozdrowienia