Re: GeForce2MX Pilnie pomocy!

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Wed 09 May 2001 - 10:34:43 MET DST

Hej !

Użytkownik "_pepis" <pm_at_abc-inte.gliwice.pl> napisał

> Są znacznie tańsze Pentagramy, ale jak dotychczas nie mam dobrych
> doswiaczen z nimi.

widziałem to - tylko jedno słowo do nich pasuje: "ścierwo".
Nie dość że rysik na kablu, he, he, to jeszcze cena wcale nie mała, a jakość
do bani.
No i problemy z Win2K.

> Grapire to najtanszy z tabletow WACOM i dla artysty malarza nadaje sie
> IMHO bardzo dobrze, chociaz jak jest (artysta) wymagający to moze
> lepiej pomyslec o zakupie Wacom Intuos - wieksza powierzchnia robocza
> i rysik który wykrywa nie tylko siłe nacisku ale i kąt ustawienia piórka -

geeezzz, ale wypas... nie wiedziałem że nawet takie bajery robią...
Ale te Intuos to już stoją chyba powyżej 1000zł...

> mozesz w ten sposob malowac ostre i tępe linie w zaleznosci od pochylenia,
> dokladnie cieniowac itp... bardzo dobre dla artysty.

niezły patent...

> Dla projektanta CAD/CAM zaleca się jak największe formaty tabletów, dla
> artystow wydaje mi sie ta cecha mniej istotna.

BTW: czy ta bezprzewodowa mysz z tabletem jest do czegoś przydatna, czy jest
to tylko bajer ?

Dzięki...

--
---