Re: GeForce2MX Pilnie pomocy!

Autor: _pepis (pm_at_abc-inte.gliwice.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 09:48:45 MET DST

>Zakładam że wszystko w biosie jest ustawione prawidłowo.
>Może spróbuj testować na AGPx2 jeśli włączony jest AGPx4...
>jeśli chodzi o detonatory, to najbardziej stabilne IMHO są oficjalne 6.31.
>Zapomnij o DX7 - DX8 MUSI chodzić na tym sprzęcie bez problemu.
>VIA 4in1 - z tym może być problem - spróbuj kilka wersji - niektóre
świrują.
>Ja bym spróbował jeszcze przetestować sprzęt na całej nowej pamięci RAM.
>
>BTW: ciekaw jestem jak się sprawuje ten tablet Wacom'a ?

Moze znasz jakies czeste bledy ktore latwo poplenic w konfiguracji Biosa?
Probowalem na swoich ustawieniach "na oko", ponadto "Load Bios Deafult'
"Load Safe Default" itp. AGP 4x jest wylaczone/wlaczane - nie ma znaczenia.

Jezeli chodzi o Wacoma to jestem bardzo zadowolny, zadnych problemow i
doskonala jakosc wykonania samego sprzetu.

pozdrawiam
pepis