Re: (OT)konto na ONEcie :-((((

Autor: Lwiczek (lwiczek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 21:26:20 MET DST

Użytkownik Michał Lipek <mlipek_at_ban.pl> w artykule
news:9d6qau$4v4$1_at_news.onet.pl napisał...

> Niestety mylisz sie... Oytlook, gdy sie go odpowiednio ustawi kasuje
poczte
> bezpośrednio na serwerze. Trzeba tylko ustawić odpowiednią regułę
> wiadomości.
> Michał Lipek

A mozesz powiedziec jak to zrobic? Probowalem u siebie ustawic w regule "Nie
pobieraj wiadomosci z serwera" i "Usun wiadomosc z serwera", ale zaznaczenie
jednej z opcji (wspomnanych) powoduje niemoznosc wybrania jakiejkolwiek
innej... [OE w wersi 5.0]

--
Pozdrawiam
   \\ Lwiczek         _-_          lwiczek_at_poczta.onet.pl   \\