Re: Ppytanie dot. zestawu

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 22:35:10 MET DST

Hi!

"()I()" <alexandrus_at_poczta.onet.pl> napisales(as):

>AMD Athlon 1000 Mhz

Moze byc.

>Płyta główna do 1,5 lub wyżej AMD ( nie mam zamiaru kręcić, ale wymieniać na
>nowsze procki )

Malo mozliwe... nie wiadomo czy wyzsze Athlony pojda na obecnych
chipsetach...

>Ram - 128 lub 256 zalezy ile kasy mi zostanie

ROTFL... 128 MB do takiego sprzetu ? Kiepsko u Ciebie z planowaniem.

>karta graf - no wlaśnie - ATi Radeon 64 MB DDR BOX czy Gts Pro leadtecka?

Radeon.

>Ciągle mnie to denerwuje bo ceny leca i nie wiem -zaoszczedzic na procku i
>nabyc Durona 800 a do tego trzasnąć GTS ultra czy zestaw tak jak wyzej?

GF2U nie rozwinie skrzydel perzy Duronie.

>Jak myslicie czy oplaca sie kupowac plyte do 1,5ghz Athlona a miec teraz
>1,ghz?

Nie. Oplaca sie kupic np. MSI K7T Turbo i wpakowac w nia tego 1 GHz i
ew. przekrecic na 1.2 jak pojdzie.

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor