Re: (OT)konto na ONEcie :-((((

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 02:18:51 MET DST

Tomasz Kruszelnicki wrote:

> Po naglowku :)
> Wystarczylo dolozyc filtr, ktory blokuje
> wszystko co zawiera w naglowku mailing_at_interia.pl i po ptokach. Od wielu
> miesiecy nie dostaje zadnych reklam :)

Popieram: ja mam ustawiony filtr w onecie na:
Delete: 'to' 'contains' '-_at_-.-'
Tylko inna sprawa, co daje takie filtrowanie - zdaje się, że możliwe są 3
sytuacje:
1) Ściągnięcie nagłówka i od razu skasowanie wiadomości na serwerze oraz
nagłówka lokalnie (najbardziej pożądane ;-)
2) Ściągnięcie nagłówka i skasowanie go lokalnie - ale wtedy wiadomość
  pozostaje na serwerze
3) Ściągnięcie nagłówka, a następnie ściąganie reszty z równoczesnym
  kasowaniem (bez sensu, ale też możliwe ;-(((

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|