Re: (OT)konto na ONEcie :-((((

Autor: Michał Lipek (mlipek_at_ban.pl)
Data: Mon 07 May 2001 - 20:40:02 MET DST

Użytkownik "Tomasz Kruszelnicki" <kruszelnicki_at_klub.chip.pl> napisał w
wiadomości news:9d6hi6$ioh$1_at_news.tpi.pl...
> "Michał Lipek" <mlipek_at_ban.pl> napisał...

> Niestety mylisz się. Outlook ma wbudowane filtry, ale działają lokalnie.
> Jeżeli od jakiegoś spamera (który siedzi już w killfilu) dostaniesz 2MB
> empeka, to Outlook najpierw go ściągnie, a dopiero później skasuje.
> Dlatego uważam ten program za idiotyczny i na razie używam go tylko do
> newsów (powoli robię przesiadkę na slrn), a do poczty mam nietoperza. W
> przeciwieństwie do produktu M$ potrafi fitrować pocztę już w obrębie
> serwera i to jest dla mnie najważniejsze.

Niestety mylisz sie... Oytlook, gdy sie go odpowiednio ustawi kasuje poczte
bezpośrednio na serwerze. Trzeba tylko ustawić odpowiednią regułę
wiadomości.

--
Michał Lipek
mlipek_at_ban.pl